Thursday 2 June 2011

BoLa o0O BoLa ...


Liga Super Malaysia
Isnin, 06/06/2011
Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu

Piala FA (akhir)
11/06/2011
Stadium Nasional Bukit Jalil

~ Ganu vs Kelate ~

Aku tak ler fanatik sangat sal bola sepak ni..
tapi sesekali tengok jugak

 Seperti yang aku kaler kan purple kat atas tu, 
peteh ganu peteh
vs
gomo kelate gomo



Well, disebabkan aku anak kelahiran Terengganu 
mesti ler aku sokong Terengganu
tak gitu???
tapi kadang-kadang aku suka gak tengok team kelantan ni main
maybe ade darah kelantan dalam tubuh aku ni.. haha~

By the way
kat sini aku tak nak bagitau la aku sokong team yang mana satu
|S|E|C|R|E|T|

TERENGGANU
KELANTAN
good luck
menang, kalah adat permainan
jangan gadoh-gadoh yerk
kita kan jiran
Peace, No War
(n_n)
afifah hanim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...