Monday 15 August 2011

Surat dari UTM...



Kelmarin, pagi-pagi lagi aku dah bersiap nak keluar untuk
settle kan sumthing yang agak penting jugak la..
Keluar rumah dalam pukul 7 pagi, kul 4 petang baru balik rumah..

|P|E|N|A|T|

Masuk je bilik, kembar aku bagitahu aku..
“ada surat dari UTM.. kat atas meja tu..”


Ape lagik..bukak la..

JEMPUTAN KE MAJLIS KONVOKESYEN UTM Ke-47,2011

Aku dapat 2 pas masuk dan kembar aku pun dapat 2 pas masuk

So, yang dapat masuk dewan tengok aku dan kembar aku terima ijazah 
=> 4 orang
Untung keluarga aku..hEe~

Syukur Alhamdulillah, aku berjaya sampai ke tahap ini..
dapat menamatkan pengajian di UTM dalam tempoh yang telah ditetapkan..
ð  Kepada rakan seperjuanganku, selamat ber-KONVO yerk..
(n_n)
 afifah hanim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...