Wednesday 14 September 2011

Minggu "Busy"...


Blog aku ni terabai buat seketika disebabkan kesibukan yang teramat sangat...
sibuk ke?.. 
hmm, sibuk la jgk..

06/09/2011
Sampai je UTM, Skudai terus bersiap nak pegi sesi pendaftaran pelajar baru..
ok, i pelajar baru ea.. haha
Sesi pendaftaran ditangguh kan keesokkan hari nyer..
coz ramai sangat student yang mendaftar hari tu..
So, p settle transcript..
=> CimB
=> Pejabat Pendaftaran
=> Pejabat Bendahari
=> Pejabat Pendaftaran ( lagi sekali )

07/09/2011
Lepas breakfast, terus p sesi pendaftaran yang tertangguh semalam...
ok, settle ~

08/09/2011 
kne p DSI
( Dewan Sultan Iskandar)
" Briefing for New Postgraduate Students 
for Semester 1 2011/2012 Intake by UTM Vice Chancelor "

Malam punyer citer plak, 
aku, ana, tirah, siti nor athirah, ijah, siti musliha, nad, ikka
buat persiapan nak celebrate bufday raje (09/09/2011) =)

09/09/2011
ke Dewan Kuliah 1, ( C17 111)
Fakulti Sains
" Briefing on Faculty Regulations/Subject "

10/09/2011
ke Angsana..
| S | H | O | P | P | I | N | G |   | T | I | M | E | 

11/09/2011
Daftar bilik KTR, K16 ***
coz sebelum ni aku tumpang bilik kembar aku...
save duet.. =)
Kemas bilik, lap katil, meja, kerusi, almari, tingkap & lantai..
D O N E

12/ 09/2011
Start la p kuliah...
daftar subjek..
aku amek risiko untuk 1st sem ni..
amek lebih subjek..
InsyaAllah aku mampu buat yang terbaik...

Semoga pengajian aku kali ini berjalan dengan lancar...
InsyaAllah
(n_n)
afifah hanim

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...