Saturday 24 September 2011

Teka-teki pagi-pagi buta...


Sekarang dah nak pukul 3 pagi...
asal la mata ni segar lagi...
23/09/2011 (kelmarin) , 
dari kul 7 lebih pagi kluar coz ade hal yang kene settle kan...
balik bilik sekejap, then kluar lagi...
banyak nye keje kene settle... hUu~

Nak-nak pukul 12 tengah malam, aku sampai bilik...
roommate aku tak de coz dia ke KL..
ok, aku tido sorang-sorang malam ni...
12 tengah malam baru leh bermanja ngn katil...
tapi tak ley nak tido la plak..haishhh...
ingat nak tengok note sikit...
tapi sebelum tu, online la dulu... hEe~

Tengah-tengah menyibukkan diri ber"online",
aku jumpa satu teka-teki yang agak lawak la bagi aku...
so, aku nak share kat sini...


=> Dalam satu aquarium, ada 10 ekor ikan. 
Seekor ikan mati. Isipadu air bertambah atau berkurang?
(macam ade kaitan dengan math kan.. hehe)
ok, sila jawab...
:
:
:
:
:
Jawapan nye :
" koho banyok.. saeng-saeng ye pakat nanges sebab ye mati "
(n_n)
afifah hanim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...