Monday 2 May 2011

[ISU PANAS] => Gula-gula & 24:7


Memula sekali, aku akan kenalkan kumpulan gula-gula dan 24:7


GULA-GULA


24:7


Tak payah banyak-banyak. Sikit-sikit sudah..
Sekarang ni aku tengok banyak blog-blog yang duk citer pasal dua kumpulan ni...
entri kali ni bukan nak mengutuk ok
tapi sebenarnya aku pun tak 'berapa' sgt arr..hEe~
walaupun aku agak minat jugak dengan korea ni tapi tak ler fanatik sangat
(kot)

Berbalik kepada topik kat atas tu..
KOREA??? hmm ~
aku rasa macam copycat jerk
tapi tak tahu la kan
coz lagu mereka-mereka ni belum keluar kan
aku tak nak cakap banyak pasal ni
tapi kalau dah terang-terang macam korea punyer style tue, aku tak tahu la nak kata apa lagi
kepada yang berkenaan renung-renungkan la yer..
(n_n)

afifah hanim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...