Friday 6 May 2011

Thanks GOD...



A|L|H|A|M|D|U|L|I|L|L|A|H

Tepat kul 12t/hari td,tamat la final exam untuk last sem ni..
COMPUTATIONAL FLUID DYNAMICS
exam sambil ber-online..
haa, elok sangat la tu..ish2x..
alaa, aku online sekejap je..hEe~
online before exam start k..
bukan semasa exam..
tu pun buka website yang penting jer..(bagi aku la)


Lepas exam tadi aku dapat satu sms..
"macam mana exam tadi?"
dari siapa? tu tak penting..
ok, reply sms.. DONE
then, singgah cafe..
terserempak plak dengan senior aku..
ayat first => "ok tak exam CFD tadi?"
macam biasa, ayat yang selalu aku jawab..
"ada yang dapat jawab.. ada yang tak confident sangat..bla.. bla..blaa.."
kalau dapat jawab pun, jangan la riak sangat k..
thanks yer kepada yang berkenaan..
ingat daku didalam doamu.. wink~

Pesanan: 
mesti ada jawapan yang kita was-was masa exam kan,
jangan tension yer kawan-kawan..
sentiasa berfikiran positif..
kite dah berusaha..
rezeki kita atau tak, kita tawakal je..
insyaAllah,
rezeki ada dimana-mana.. 
seperti biasa, pesanan ini ditujukan khas untuk diri aku jugak..
bukan nak sindir2 orang, fikir positif k..

So, pasni prepare untuk pembentangan projek tahun akhir..
Harap semua nyer berjalan lancar..amin~
(n_n)
afifah hanim


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...